sobota, 3 grudnia 2011

Indeksacji ciąg dalszy...

Kilkanaście minut przesłałem do administratorów Geneteki  indeksy z ponad 1000 małżeństw z trzech łódzkich parafii:
  1. parafia rzym-kat św. Katarzyny w Poddębicach - lata 1777-1841
  2. parafia rzym-kat  św. Małgorzaty w Zadzimiu - lata 1816-1829, 1839, 1841-1843
  3. parafia rzym kat  św. Jana Chrzciciela w Dobrej - lata 1808-1813
Mam nadzieję, że moja praca komuś się przyda i odnajdzie dzięki mnie swoich przodków... :)

Natomiast co do najbliższych planów indeksacyjnych mam nadzieję, że znajdę trochę czasu na dokończenie parafii rzym-kat w Niemysłowie oraz w Miłkowicach... Potem być może urodzenia z parafii w Golubiu, a na koniec urodzenia i zgony z Poddębic, Zadzimia i Dobrej. Chyba, że w trakcie pracy zmienię kompletnie plany i zrobię trochę tego, trochę tamtego. Pożyjemy, zobaczymy. :)
Ehh, tyle pracy, tyle indeksów - a tak mało czasu! :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz