czwartek, 17 listopada 2016

Trochę zmian na blogu

Jak już pewnie moi Drodzy Czytelnicy i przypadkowi Odwiedzający zauważyli, od kilku dobrych dni wygląd bloga zmienił się dość diametralnie. Trochę pobawiłem się z  kolorystyką i delikatnie wpłynąłem na styl czcionki i samych wpisów. Dodałem też kilka zakładek u góry oraz powoli zaczynam je tam porządkować i systematyzować. Niedługo mam zamiar zacząć tworzenie dalszych podstron, dotyczących w szczególności poszczególnych gałęzi mego wywodu oraz być może stworzę indywidualne strony dla niektórych przodków i krewnych.

To jednak pieśń przyszłości. Na razie chcę zakończyć proces przemodelowania bloga, czeka mnie m.in. wrzucenie jednolitych wymiarowo zdjęć do napisanych już notek, gdyż część z nich w tajemniczych okolicznościach zaginęła :) Muszę też jeszcze pomyśleć nad kilkoma pomysłami, może część z nich jednak zdecyduję się zrealizować i tutaj umieścić, ale póki co... sza!

Podoba się Wam mój nowy-stary blog? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz