piątek, 4 listopada 2011

Indeksacja - Zarządzenie z 1943 r.

Kilka dni temu szczęśliwe udało mi się zakończyć prace nad indeksowaniem hitlerowskiego zarządzenia regulującego zmiany w nazewnictwie ponad 1000 miejscowości z Kraju Warty. Przekazałem go Pani Iwonie Łaptaszyńskiej, prezes Towarzystwa Genealogicznego Centralnej Polski, aby mógł być udostępniony szerszej grupie osób.

"Zarządzenie w sprawie zmiany nazw miejscowości Kraju Warty" z 18 V 1943 r.
Tak więc osoby zainteresowane opracowanym materiałem zapraszam na stronę TGCP - pod ten adres. Można stamtąd pobrać plik .pdf zawierający sporządzony przeze mnie indeks.

Jest również szansa, że w bliskiej przyszłości moja praca będzie także zamieszczona, w jakiejś formie, na stronie Polskiego Towarzystwa Genealogicznego - niestety nie jest to pewne w 100%. Wierzę jednak, że to nastąpi i że będzie można korzystać z mojego indeksu w formie wyszukiwarki miejscowości, co ułatwi poszukiwania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz