środa, 21 września 2011

Powitanie

Witam serdecznie na moim blogu, który chciałbym poświęcić na opisywanie mojej przygody z genealogią. :) Zaczęła się ona nie tak dawno - raptem dwa lata temu, w połowie sierpnia 2009 roku. Oczywiście historią mojej rodziny interesowałem się już wcześniej (z tego co pamiętam to tak od 2006 r. w moim pokoju wisiał mini wywód przodków), jednak to w tamte wakacje pierwszy raz zawitałem do łódzkiego archiwum i po raz pierwszy miałem okazję poznać stare księgi i dokumenty w nich zamieszczone.

Mam nadzieję, że dzięki temu blogowi uda mi się nie tylko uporządkować swoje rodzinne odkrycia, ale również odnaleźć nowych krewnych i zachęcić potencjalnych odwiedzających-nowicjuszy do rozwinięcia genealogicznej pasji.

Pozdrawiam,
Bartłomiej Czyżewski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz