piątek, 23 września 2011

Niech żyje Geneteka i Indeksujący!

W końcu długo wypatrywana przeze mnie aktualizacja Geneteki nastąpiła i mogłem zagłębić się w dodane indeksy z parafii rzym-kat w Poddębicach.

Tutaj należą się ode mnie słowa pełne uznania dla Pani Barbary, która poświęciła ostatnie dni na zindeksowanie kilkudziesięciu lat małżeństw i zgonów z tej parafii - Pani Barbaro, serdecznie dziękuję! :))

Geneteka w pełnej krasie (źródło: Geneteka)
Z racji tego, że kilka gałązek mojej rodziny mieszkało w obrębie poddębickiej parafii byłem, można by rzec, żywotnie zainteresowany cóż znajdę w indeksach. Zwłaszcza iż ponad półtora roku temu przeorałem dokumenty z Poddębic wzdłuż i wszerz w łódzkim AP. Jednak było to 18 miesięcy temu, a wtedy miałem o wiele mniej informacji niż teraz i sporo dokumentów po prostu mi przemknęło przed oczami, a ja nawet nie podejrzewałem iż są one powiązane z moją rodziną i jej historią...

Parafia rzym-kat św. Katarzyny w Poddębicach

Przyznam, że moje oczekiwania zostały w pełni zaspokojone po przejrzeniu tego co zostało dodane do zasobów Geneteki - kilka dokumentów trzeba będzie przejrzeć w AP. Być może nawet jeden z nich to będzie od dawna poszukiwany akt zgonu mojej 3*prababci... Miło pomarzyć - mam nadzieję, że przy najbliższej wizycie w archiwum marzenie to się spełni.

PS. Dla osób wyczekujących na nowe indeksy z Niemysłowa i Golubia - obiecuję, że niedługo się za to zabiorę, muszę tylko uporządkować kilka spraw. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz